حجه الاسلام عجمین ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد :سال 88 از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به نام اصلاح الگوی مصرف نام گذاری گردید و البته این انتخاب حکیمانه باید مورد توجه جدی نخبگان جامعه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجه الاسلام عجمین ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت : باید بدانیم شکست اقتصاد غرب معلول فرهنگ مصرف گرایی بوده که برمبنای تولید بیشتر برای انباشتن بیشتر ثروت می باشد آنهم برای گروهی معدود که متاسفانه در نظام سیاسی غرب دارای قدرت انتخاب مسئولین هم می باشند زیرا تبلیغات انتخابات در غرب توسط همین سرمایه داران تامین گردیده و صاحبان قدرت مدیون صاحبان ثروت خواهند بود.

حجه الاسلام عجمین افزود : این چرخه باطل سیاسی و اقتصادی که به نظام سرمایه داری معروف است در حال فروپاشی است و انشاءالله همچنان که نظام سلطه در شرق با سقوط شوروی درهم شکسته شد نظام منحط سرمایه داری نیز در غرب بحول و قوه الهی از بین خواهد رفت و این حادثه عظیم در آستانه تحقق است.

وی خاطر نشان کرد : در این شرایط حساس زمانی باید به تحلیل رابطه منطقی مصرف ، تولید و ثروت پرداخت و برای تبیین آن درجامعه ابزار تبلیغ در رسانه را به کمک گرفت تا الگوی مصرف در فرهنگ عمومی اصلاح گردد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت : باید الگوی مصرف را از وحی گرفت و آن را به جهانیان ارائه کرد ودانست امروز جهان تشنه معارف نورانی قرآن و معصومین علیهم السلام می باشد .

 وی در پایان اظهار داشت : فرصت ها در حال گذرند و مسئولین و نخبگان جامعه باید زمان برای حرکتی بزرگ و تاریخی از دست ندهند. انشاء الله الرحمن

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا